fredag 11 juli 2014

Min födelsedag

Den 25.5 var det dags. Sambon hade lämnat mig helt ensam (heelt ensam, med barnen då) och åkt iväg för att klättra. Jag tjurade ju som ett litet barn då jag gärna tagit det lite lugnt mitt i stressen. Trapp som gärna hade köpt någon present till mig var lite ledsen då han åkt iväg redan någon dag innan min födis. Men så hittade han en påse med saker jag köpt till mig själv från Prisma (nya sommarskor,en plåmbok och en blus). Tog den till köket, bad om omslagspapper och tejp och förbjöd mig att komma in i köket på en timme. (Fast hamnade sist och slutligen klippa lite tejpbitar färdigt då det var någon usel sort). Han pysslade och hade sig, med "hjälp" av sin lillabror.

Och på min födelsedag fick jag sova på morgonen och fick detta av mina käraste! Hur fina är inte dessa!?!
 Mamma kom på besök en stund på kvällen, med blommor och paket. Det känns nog alltid så mycket festligare bara ens EN kommer på besök! Och så hade jag ju mina fina! 32 år är jag nu då!
 Gick ännu för att vattna lite,efter att sambon kommit hem och jag just och just hann för att rösta. Så fint med sommarhopp,ljus, värme..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)