måndag 7 mars 2016

Jag och min trädgård i tidningen..

I slutet på Januari kom den ut, intervjun med mig om min koloniträdgård, i områdets egen tidning. Spännande att läsa vad man sagt, i en riktig papperstidning! Jag hade ju kunnat babbla på hur mycket som helst, men redan nu fick jag nästan ett helt uppslag. Lite stolt är man ju nog, det måste jag ju erkänna. Satsar ju på min trädgård, med hela hjärtat, och är glad att också någon annan uppskattar det vackra jag tycker så mycket om. Fast bilden som hade tagits, togs tydligen just innan jag hade klippt gräset på gångarna, sådant kan man känna sig lite störd över då man brukar vara noggrann med att hålla det kortklippt och fint. Heh.

Fick inte screenshottat på nåt vettigt sätt,så det blev lite hackiga bitar, men man kan läsa hela artikeln, ja hela tidningen HÄR, men behöver visst ha dropbox.










 O tänk, snart får man börja igen! De första små plantorna växer ju redan vid fönstret..

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Jag får väl komma o kolla nångång, vi bor ju inte så fasligt många kilometer därifrån :D

    SvaraRadera
  2. Oj, det låter ju roligt! Jättegärna om du har vägarna förbi i somras! :)
    Hade lite lust att vara med i stadens "trädgårds öppna dörrar" här förra sommaren, men fegade ur. Det är ju endå bara en liten trädgård på 100m2. :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)