måndag 6 april 2015

Besök av de finaste

Varje gång säger jag det. Att vi ses för sällan. Varje gång är jag lika glad och lika varm då vi träffas. Det finaste flickgänget.

Fick förlänga bordet innan de kom. Det var en tid sedan jag gjorde det sist. Såklart fastnade mekanismen på nåt sätt och jag kämpade och slet. Var riktigt svettig till sist, och märkte senare att jag fått snygga blåmärken på benet av att försöka knuffa isär bordet så. Linda fick joina i slitandet, och då, till sist, fick vi mittskivan av bordet placerat på plats. För plats behövs då man plötsligt blir åtta kring bordet!
 Så var det dags för lek.
 och Buuklubbspaus. Våra brukar egentligen aldrig villa kolla på det, men nu gick det bra!
 Riktigt bra!
Härliga är de ju, hela högen! Tack för ert besök, hoppas vi ses snart igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)