tisdag 17 maj 2011

för lite tid bara

Hinner inte med och hinner med inget. Bloggandet har nu fått vänta.
Medan jag väntar på att den minsta går med på att somna tänkte jag uppdatera lite.

På lördagen var vi på loppis här längre ner på den långa gatan där jag bor. Blev riktigt till mig av de söta kläderna jag hittade för struntpris. En dyna till matstolen  vilket jag sökt redan en längre tid på loppis lyckades jag också hitta. A fick några leksaker,en skorta och ett par simskor.Hade jag bara fattat att gå dit via automaten skulle han ha fått flere par fina skor också.

Mina fynd. Hans outfit är så fin tycker jag! 
13.20 kollade jag på klockan. Oj nej!! 
14.10 hade vi (jag) sprungit upp för den långa backen med de yngre i syskonvagnen, bytt blöja och kläder på den yngre, bytt kläder på den mellersta, packat en väska med nödvändigheter, duschat, sminkat, rotat igenom klädskåpet och hittat något passligt för att åka iväg på min kusins 30-årsfest. Svettig var jag när jag hoppade in i min mammas bil men vi (jag) klarade det! Tyvärr hade jag minneskortet i datorn då vi kom fram på festen i det fina hemmet så här ser ni istället hur fina vi var då vi kom hem på kvällen. ;)

 Mamma ta bort spindelnäten tyckte A om mina fina strumbyxor som fick hål redan i tamburen då vi sku iväg..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)