onsdag 4 maj 2011

Hatar

Ja idag hatar jag berg, stora stenar, optimal temperatur för greppet, stinkande skor, magnesium,rep,smutsiga crash pads, skogslukt, barr och mossa i kläderna. Med andra ord; klättring!

Varje vår och varje höst då jag sku behöva så och skörda är det det optimala vädret för klättring för den andra vuxna i hushållet.

Huset ser ut som ett bombnedslag och jag har miljoner saker att göra. Men hinner inte, kan inte, inte åtminstone utan "hjälp" av tre barn (varav två är i luven på varandra heela tiden).

Jag är trött. och lite ledsen. och rätt så arg.

Bild lånad härifrån 

2 kommentarer:

  1. DIn hobby är ju lika viktig som hans! Visst?

    SvaraRadera
  2. Ja min hobby är alltså 100m2 jord jag hyr av staden,en "palsta".
    Idag tog jag faktist och lämnade alla barnen med honom på kvällen och gick för att jobba. :)
    Är lite dålig på att kräva att få göra det ostört..
    Nu hatar jag allt lite mindre! ;)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)