måndag 9 maj 2011

Hagnäs

Var till familjerådgivningen idag igen. E fick göra uppgifter medan vi andra väntade. Trevligt ställe måste jag säga,riktigt hemtrevligt! :)
Vi var (för en gångs skull) lite tidiga så de hann rita
SÅ bra spel!! 
Efteråt gick vi på loppis (Fida & Uff) då de fanns på vägen "ner mot" Hagnäs där vi hade tänkt hoppa på bussen hem. Pojkarna valde lite väskor för en euro styck och var båda mycket nöjda. E gick i nåt skede med 3 väskor över axlarna.
Efter lite tjat och en liten hungerskänsla i magen gick vi till McDonalds och så ännu till matbutiken för att köpa majsbågar till den lilla.
 Kollade lite på havet vid busshållplatsen och klättrade på statystommen medan vi väntade på att bussen kom.  
Jag tror också jag ammade ute för första gången idag,just där medan vi väntade på bussen,så att inte herrn sku skrika lungorna av sig i bussen då jag plötsligt insåg vad klockan var. Fem timmar var vi på vift, en mycket trevlig dag, fast stadsbarn är dessa då inte!! 

Vid tandborstningen funderade jag vad det var som stank rutten fisk, tills jag kom på att det var A:s hår. Han måste ha  fått nåt stinkade på händerna medan han for runt på marken där invid torget och sedan skrapat sitt hårbotten. Urk! Tvättade håret ovanför lavoaren (det var redan över sovdags och jag hade just smort honom) men han får nog duscha på morgonen.

Modellerna med nya väskorna

Snyggaste skorna! 


turisterna vid fredsstatyn
En printer mindre har vi nu också här hemma,ÄNTLIGEN. Minstingen i manducan förde vi den med kärran till skräpflaket som stannat vid knutarna.



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! I synnerhet den med väskposerandet :)

    SvaraRadera
  2. Tack,tack! :) Jag har plötsligt insett att det inte är det lättaste att få med 3 barn på samma bild, och ännu så att alla ser lite normala ut. ;)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)