söndag 24 maj 2015

Rehabilitering

För att få musklerna igång och börja gå normalt igen måste jag ju röra på mig under dagarna, fast det skar som knivar i ryggen och det kändes som om någon slet mina ben ifrån ryggen för varje steg. Lovely.
Men så och andra sidan. Den korta promenaden (som ju nu då kändes allt annat än kort) till palstan var nog värt det!

Tog en bild av körsbärsträden på en gård här bredvid också, med tanke på min kusin som råkade ha födelsedag samma dag. Så härligt, tänk att ha en hel gård fylld av dessa fina träd!
 På palstan blommar vinbärsbusken, massor med blommor i år! Förra året var det uselt med bär, så hoppas då detta bådar gott!
 Tulpanerna vaknar
 Har hämtat en hel del från skogen också för att sprida sig här, både jag och barnen gillar att äta av dessa små söta.
 Och här blev jag så glad! De är ännu här, mina vänner!!
 Och de 90 narcisserna jag fick av moster i höstas började slå ut. Vilket härligt blomhav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)