lördag 2 juli 2011

Aj!

Mitt arma huvud!
Har inte kunnat sova inatt då huvudet värkt så mycket. På morgonen då jag måste stiga upp måste jag tom. "krama porslinet" då det blev så illa. Nu har jag knaprat huvudvärkstabletter och försökt massera nacken med vår massageapparat och tror jag kanske, kanske klarar av att gå ut i solen.

Stackars barn. De har inte sett sin pappa på hela veckan förutom en liten stund då de redan gått i säng i början av veckan, han har ju jobbat som en tok för att få deras projekt färdigt. Nå imorse, innan de ens vaknat, åkte han iväg över veckoslutet till Puumala för att klättra. Deras miner, då jag sa det till dem. :(  Men oj vad han ska få spendera tid med dem då han kommer hem! En månad har det varit standby på ALLT här hemma då jag varit ensam med barnen. Börjar bli lite desperat över hur det ser ut här.. Nu får jag bara försöka överleva ännu två dagar. Får se. De är helt tokiga,mina små. Tråkigt kanske? Bråkar över precis allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)