lördag 30 juli 2011

Nå äntligen

I närmare två år har hon väl bott i nuvarande lägenheten,min kompis. Upprepade gånger har hon bett mig på besök men jag har inte kommit iväg. Nå nu då hon var och vattnade balkongväxterna och palstan medan jag var på havet så var dealen den att jag sku hämta nycklarna från deras lägenhet.
Vi har så löjligt samma smak. Härliga färger och tyger, målningar, pyssel och prydnader, snedtak och en massa växter. Hemtrevligt. Eftersom Trull var på purket humör blev det dåligt med bilder.
Han fick en tygboll att underhålla sig med

över hundra chilin hade de redan plockat,massor hänger kvar och nya kommer det.

Hon är en konstnär 
snedtak i sovrummet, hur mysigt?! Trull tog en liten lur och passade i färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)