söndag 16 september 2012

En grå dag,mitt i veckan

Dagen började med att den yngsta målade lite. På sig själv. Det är en av hans nyaste talanger. Får han en penna eller krita hämtar han ett papper och sätter sig ner för att rita en stund. Hittar han en tusch. Ja då gömmer han sig i ett hörn och målar sig själv vacker..

Vattenlösliga..tja, kan man väl säga. Nog hålls det kvar trots skubbning i badet..
 Blusen tror jag tyvärr är förstörd. Eller så borde jag införskaffa något bra (starkt) tvättmedel.
Så struntade vi i det gråa vädret och regnmolnen och gick till parken en stund. Hann för en gångs skull prata en stund med en av de som jobbar där, en väldigt trevlig kvinna. O så blev jag bjuden på en massa olika bakverk av min äldre son.
 Trull blev också bjuden på dem men jag fick bjuda på ett överblivet kex jag hittade i vagnskorgen istället då han bara glatt smaskade i sig av sanden annors. Den lilla fjanten.
Fick flashbacks av kläderna. Blusen och byxorna gillade jag att ha på Trapp också.
En liten Trapp 
Ett litet charmtroll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)