torsdag 6 september 2012

Söta flickor

För det ÄR de! De två sötnosarna och deras mamma som var här igår. Det var länge sedan vi hade kompisbesök. Trots att min energinivå var sådär på en minuskurva så tog sig dammsugaren en svängom för andra gången denna vecka (tro mig, det är inte nåt som händer alla veckor!) och det dukades i sista minuten fram lite mat (de två yngre höll mig lite väl sysselsatta med sina bråk innan de blev avbrutna av lite flicksällskap). Men vad härligt med gäster som inte bryr sig så mycket om hur det ser ut hos en. O vad härligt med lite eget sällskap också! Mer sådant! 

Jag har sagt det förut, vi behöver ett större bord! Men annors älskar jag synen av ett fullt kök!

Dessa tog en paus och lekte att de sov.. Han har lärt sig att låtsassnarka, den lilla. Sååå sött! 
Och nollsjuorna hittade genast varandra igen. Det känns så bra! Vänner som får vänner till barn. :)

De försökte leka och den lilla retstickan till lillebror följde efter som en svans, vilket retade gallfeber på Trapp. Vilket jag förstår! 

Så visade den lilla kompisen att man kan klä ut sig (hon var lite för snabb för kameran) och han tog fort efter. Hillbillyn. Ur-söta! 
Tack för besöket och varmt välkomna på nytt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)