söndag 16 september 2012

Skörd och kaos

Ja då jag beundrat min skörd och mina blommor på palstan kom jag glad i hågen hem. Tills jag öppnade dörren. Sambon hade spelat med de äldre pojkarna och den lilla hade levt rövarliv. Att en så liten unge kan få ett sådant totalt kaos till stånd, på en så kort tid. Nästan lite imponerande..
Temat fortsatte även i andra rum kan jag tala om för er.

Liten gubbe med stor nyskördad morot

Är månne denhär god den med?! 
Kvar att växa blev denna pumpa. Får se om den hinner bli till nåt innan det blir för kallt..

En massa, massa pärontomater hänger kvar och mognar. 

och chilin kan man väl kalla för en buske vid dethär laget. Chilina är bara så starka och många att jag inte vet vad jag ska göra med dem.. Idéer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)