onsdag 2 april 2014

93 år!

Nu har han slagit rekordet, farfar alltså, och fyllt mer än någon annan i hans släkt fyllt förut! Nittiotre år! Ganska huisit!

Vi pysslade ett kort förra veckan. Egentligen pysslade vi för att vi var så sjuka att vi inte kunde gå och köpa ett, men sist och slutligen blev det ju så mycket bättre såhär! Och fast det åkte iväg först typ på fredag så hade det hunnit fram till deras lilla franska by redan till idag, fick jag höra då jag ringde för att gratulera.
 Glitter och samma stjärnor vi använde också  på Trulls namnfest.
  Och champagnebilden passar ju fint in för att fira hans respektabla ålder!
 På insidan fick pojkarna trycka handavtryck, för att liksom skicka med en liten bit av oss. Farmor och farfar har ju bara träffat Tripp av de tre, har inte åkt ner på nio år, tyvärr..

Och så ringde jag då. Var hemma  idag igen då magsjukan inte gett med sig ännu heller,så kunde ringa på dagen.. Farmor lät väldigt glad men farfar verkade inte riktigt förstå vem det var han talade med och kunde tyvärr inte riktigt prata med mig i telefon. Men det är väl tanken som räknas, och tänker på dem, det brukar jag nog sannerligen göra!

Stort, stort, GRATTIS till vår farfar och farfarsfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)