söndag 21 september 2014

En hyllning till höstens rosor

De är så vackra att de förtjänar ett helt eget inlägg. Mina vackra rosor på palstan. Är så tacksam över att de ännu orkar blomma så förtjusande vackert! 

Morsdagsrosen jag köpte för många år sedan. Hur många blommor har den måntro burit genom åren, då den blommar så rikligt och flera gånger i sommaren. Med den härligaste färgen. 
 Årets morsdagsros. Spännande nyanser som dök upp först då den planterades ut.  Doftar ljuvligt!
 En ros som "blev över" då vi delade ut rosor i våras.. Härlig färg!
 Och här är Trapps födelsedagsros! Hoppas sååå att den klarar vintern!
 Och så min fina vid porten.

Vet inte riktigt vad det blev av min klätterros, som borde klättra på porten, i år. Den var gjort många fina, långa, stänger, men vad jag minns har den inte blommat. Konstigt! Nå, hoppas den orkar blomma nästa sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)