onsdag 24 december 2014

God jul

Så blev det ogjorda ogjort, julen kom i alla fall. Sitter i Esbo hos svärföräldrarna och väntar på en gubbe i rött med två nervösa och ett sovande barn. Visar här årets julbild och önskar er alla en RIKTIGT GOD JUL!!
Nu ska jag försöka vila upp mig. Har haft halsont i tre veckor. En vecka var jag helt utan ljud, nu börjar jag återfå nånslags brytande bassoröst. Trött som en urvriden trasa, ont i lungorna och stegring. svärmor värkar vara inne på lite samma linje. Men där ser ut som på ett postkort på gatorna, helt sjukt fint. Men går jag ut gråter mina lungor och kallsvetten rinner av blotta tanken. Som tur är har stora fönster som vätter mot skogen. Bra så också!
Sköt om er, ät gott och ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)