tisdag 23 augusti 2011

Regn

Det har öst ner nu några dagar. Mysigt men rätt blött. Igår ville jag nog inte heller gå ut och springa då det också åskade. Det är ju nog inte heller så roligt att vara ute i det våta men har ju inte riktigt nåt val.
det positiva med regn är att Trull får ha på sig världens sötaste stövlar

Trapp älskar ju regnet han, eller pölarna då.

Jag var väl förberedd med stövlar och regnkappa

Vi hämtade hem skolpojken med konstiga armar

Eftersom ingen annan var på skolgården blev vi där och hänga
Tripp hoppade ner därifrån, lite hurja tyckte mesen i mig
Trull smakade lite på skolsand, inte så gott var slutsatsen. De större hoppade konsthopp.

Så fick jag dem alla på samma bild, det var ovanligt


4 kommentarer:

  1. jättefina stövlar, nästan så man skulle kunna ha dem själv med.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är synd att vuxnas utbud är så tråkigt (eller svindyrt).

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg sovpåse, jag har en lika snygg här hemma :)

    SvaraRadera
  4. Den är ju det! :) Råkade faktist komma över den helt gratis då de från min förra skola var på väg att slänga bort två oanvända mammalådor från 80&85. Jag bar ju hem dem båda genast!
    Känner mig bara lite dålig då jag gått och klippt hål i den för selen. :/

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)