torsdag 25 oktober 2012

En solig tisdag i en park (ja,ja samma park som alltid)

Klubbdag med parkhäng efteråt, i solen! Man uppskattar dagarna med sol nu! O så vackert det är ännu, fast de flesta löven redan ligger utspridda på marken. Småälskar vår park. Förundras ofta över hur grönt vi bor fast vi bor i huvudstaden. Jag passar nog inte in där det inte är grönt, behöver det för att andas.
Trapp hade sällskap av sin klubbkompis medan Trull mest försökte följa efter skolbarnen (ropar Eeeijah, hans ord för Tripps namn och springer fram till dem).
Man måste alltid komma ihåg att packa med egen dricksflaska åt Trull på klubbdagarna. Annors är han ju helt  förtvivlad om Trapp har nåt kvar i sin och Trull märker det. Jämt ska vara jämt! Mintsaft är hans favorit, det får man från Frankrike.

Vi lekte kurragömma
Det finns massor med bra ställen för en liten en att gömma sig på! 

Böö! 
Och så plockade vi en hel del björnbär. Trull gillar dem mycket (ja eller då de flesta bär!).
Har jag sagt att jag gillar att de har en massa ätbara buskar och träd i parken?!

Puu vaihtuu! Jag fick fånga de tre små medan de sprang från träd till träd. Det blev bara tungt då den kortaste absolut sku vara i min famn till sist.. 

Vi hittade ett stort blad 

och blåste mängder av såpbubblor på vägen hem
Tänker alltid på Lova då vi blåser av dem. Hur livet borde uppskattas lite mer.

och färgerna, färgerna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)