torsdag 1 januari 2015

Mera julmys

Den 25 fortsatte gott. Efter att ha kommit hem från pappa så började vi planera nästa måltid, den årliga traditionen sedan ganska många år tillbaka nu, julsushi. Så bäst! Fast vi som är vana att lägga en massa wasabi på våra fick en smärre shock, det var någon mycket starkare sort denna gång! Tårarna rann plötsligt på Trull då han tappert föröskte svälja ner sin bit. Så, det blev då att skrapa bort de gröna klumpparna och få dem att våga fortsätta äta..
Efter maten gick jag ut en sväng. Långsamt tänkte jag njuta av de vackra omgivningarna, var fortfarande svag. Men det var ju så himla vackert. Här är svärisarnas gård.
 Gick i den mörka skogen också. Men inte blir det ju nåt av det vackra på bild.

 Men jag var lycklig. Vintern är nog underbar då det finns av det vackra vita! <3 Nu gick jag ännu så långsamt att min utandning hann bilda rimfrost på ögonfransarna. Ser så roligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)