fredag 11 januari 2013

Långsamma dagar

Vi lyckades ju vara sjuka hela jullovet. Nå det fortsätter. Verkar vara en seg flunssa och nu har också jag fått den. Men vi tar det lugnt och gör lite i taget. 
Har fått njuta av mina härliga julblommor mamma alltid förser mig med. Doften. Mmm! Fast nu börjar de redan se ledsna ut, det är redan en tid sedan bilden togs.Trögt med bloggen..

Kollat på lekar jag gillar.
De fick varsitt litet ledljus innan "julstigen" här till parken. Bästa idén på länge. Oj så det lekts med dem! 

Muuumi ooova! Han pratar bättre och bättre. Helt underbart att lyssna på den lilla härmapan! 

Klippt hår. Eget och sambons. Men ingen märker fast det föll av säkert tio sent då jag först råkade klippa lite fel framtill. 
Skrubbat. Skrubbat. Sköljt. Med hjälp av en liten typ som drivit mig till vansinne med sin hjälpsamhet. Haft sand i hela huset då han "hjälpt" med sandsköljning.
Det var mycket smutsiga pumprör som kom hem från Tammerfors förra veckan.

Mycket smutsiga lampor (och de var faktiskt i rätt dåligt skick också, är lite besviken att jag inte fattade det tidigare..
och ett verkligt smutsigt akvarium..
Och så var det lite kakbak som fick projektet att ta en liten paus förra veckoslutet, men mer om det i ett eget inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)