måndag 23 april 2012

Dagens outfit

För en gångs skull. Loppisfynd (3€). Älskar mönstret.


På kvällen sprang jag mitt rekord. Det var nog Armin van buurens (A state of trance 555) som fick mig att orka i takt med den nya musiken. Sprang det längsta jag sprungit på länge 9,7km, och sku ha kunnat fortsätta om inte läggdags sku ha närmat sig för ungarna. Underbart! På palstan hade krokusarna börjat blomma och vid skogsbrynet såg jag vitsippsknoppar. Den är här nu, våren!! Eftersom jag sprang medan det ännu var ljust så sprang jag genom skogen och kring åkrarna. Snart kommer korna ut de också. De får alltid en på så gott humör. Fast ikväll kände jag mig riktigt glad bara springande där på de mjuka sandvägarna, det har jag inte gjort på en tid.

Imorgon kommer våra balkongglas upp. Alla applåderar! Det har jag sååå väntat på! Nu får jag antagligen ut mina små sköra förkultiverade växter på balkongen istället för att de står i vårt vardagsrumsfönster. Måste bara kolla att där är tillräckligt varmt också om nätterna först.

2 kommentarer:

  1. Jättefin!!! <3 Ha det gott! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Fick lite flytta på knappen på ärmen men sen var den perfekt. Kram på dig med!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)