tisdag 3 april 2012

Det onda ögat

Det började på fredag kväll. Kändes lite underligt i nedre ögonlocket på vänstra ögat. Nå, det har förr också förekommit små prickar som svullnat och sedan /försvunnit/spruckit av sig själv. Väntade att det sku gå så också denna gång. Nå. Igår började det redan kännas rätt så obehagligt, det inflammerade var nog inte på väg bort av sig själv. Idag gick jag till läkarn efter nåslags dropprecept. Så nu ska här droppas tre,fyra gånger i dagen i en veckas tid. Hoppas det hjälper. Det tar nämnligen lite ont,kittlar och jag vill ogärna böja huvudet neråt, då dunkar det i ögat..
Hoppas ingen får obehag över mitt vackra öga. Detta är från söndag.
 Detta från igår kväll. Ögonlocket hänger mycket längre ner och skinnet kittlar då det är så töjt.  Nice.

6 kommentarer:

  1. oj, hoppas dropparna hjälper.

    SvaraRadera
  2. Autch ser riktigt ont ut !
    Hoppas ögat snart blir bra igen !!

    SvaraRadera
  3. Hemska saker :/
    Hoppas det går fort om
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Aj! Stackars dig! Hoppas verkligen dropparna hjälper!

    SvaraRadera
  6. Ja man får hoppas de börjar hjälpa fort.
    (Sambon tycker jag är helgalen som lagt ut bilder på mitt öga, hih.)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)