måndag 28 juli 2014

En kväll ute

På riktigt, vad tänkte du dig?! Menade ju såklart ute i naturen! 

De dåliga lupinerna är nog endå rätt så nätta, det måste man ju medge! 

 och mina orkidéer, de är så fina! Det blev tio i år, om inte jag missade när den ena knoppen sprack ut då vi var borta ett par veckor.

 Dessa doftar så himmelskt, kan inte sluta glädjas åt dem, år efter år.. Nattviolen, som såklart ska snusas på om kvällarna.
 Mina första borstnejlikor började slå ut. De blev ju nästan finare än vad jag väntat mig! Hoppas då sannerligen de kommer tillbaka nästa år!!
 Vid en damm i närheten hittade jag denna bit av konst. Så fint mot det döda trädet och den spegelblanka dammytan.
 Min lilla vän visade nosen igen och poserade i min egen damm.
 och det var värt allt pysslande och grävande på våren för att få den i bättre skick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)