lördag 2 april 2011

90 år!

Ja idag fyller min Farfar 90 år! Helt sjukt! Tänk dig hur länge det är! Vad allt man varit med om när man är 90! Inte alla uppnår denna ålder ens.
Då jag funderar på saken minns jag inte ens när jag senast talade med min Farfar. Nog måste jag ju ha talat med honom efter att  vi sågs senast , då Elias var 1 1/2 år. Jag hoppas det, men jag minns inte. Nå idag bad jag om numret till Frankrike och ringde och talade en stund med mina farföräldrar. Ska nog ta och ringa på nytt nåt tag! Farfar hade lunginflammation för någon vecka sedan men som tur är han nu hemma. Min faster och hennes familj har bott med dem sedan han fick komma hem från sjukhuset för lite på en vecka sedan.




 Detta är min pappa som liten pojke i Frankrike. SÅ söt tycker jag!

                              

2 kommentarer:

  1. Skulle nog tro dina barn har någon likhet med den bilden :)

    SvaraRadera
  2. Något lite jo. :) Tyvärr blev ingen av dem brunögd.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)