måndag 25 april 2011

idag

Har jag varit riktigt duktig, om jag får säga så själv!
Jag har städat balkongen, tagit bort julljusen, lyktorna, gran"girlanden" och vinterblommorna.
Jag har också gått igenom sådär 4 lådor (vi pratar Kelas mammalådastorlek här!) från förrådet. Prissatt och sorterat väntar det nu på loppis om några veckor.

Bör man vara orolig att man är en himohamstraaja då man hittar ben på balkongen!?

Gissa vad detta är! 

Nu är det vår också på vår balkong!

och har ni det råddigt hos er så kan du trösta dig med att det är betydligt mycket värre hemma hos oss!
Sambon har också varit duktig. Han har vaktat bebis hela dagen och gått ut med vagnen för första gången på ett halvt år! Alla jublar!

3 kommentarer:

  1. Har du nå bra tips om vilket loppis det lönar sig att sälja på? Sku också ha en hel del...

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr. Själv ska jag långa vägar till myrbacka hall men det fanns lediga bord först i slutet av Maj. Du sku väl ha rätt lätt att komma till Sandvikens loppis men vet inte hur det är där,har bara själv strosat omkring som köpare. Valtteri är väl bra men har aldrig varit där själv.

    SvaraRadera
  3. Nå det är faktiskt till sandviken jag tänkt mig här i juni nåt tag. Har sålt där en gång tidigare, och det var nog bra ruljans där!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)