onsdag 6 april 2011

Vädret

kisimyran bloggar tydligen aldrig om vädret. Jag gör det. Vädret inverkar nämligen mycket på mitt humör.
Idag fortsatte den grå,duggiga dimman därute. Kom några minuter för sent till klubben med Aamos då jag klätt honom så han sku ha kunnat simma över nåt hav utan att bli våt. - Kommer fram och ser att alla de små parvlarna är inomhus, ingen utevistelse idag. Nice.
Grillen släpades också ut i parken endast för våra korvar och majskolvar. Ingen annan har faktist använt grillen på många veckor när jag tänker efter. Maten avnjöts dock inne i parkens hus denna gång. Trevligt det också då alla parktanterna äter lunch samtidigt och har tid att prata. Lite vuxensällskap kan väl aldrig vara helt fel. Aamos njuter av de stoora tomma ytorna och alla leksaker där finns. Alla vinner!

Han var helt bubblande av stolthet då jag kom och hämtade honom. Se ett så fint påskägg han gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)