lördag 9 april 2011

På riktigt?!

Hela dagen har jag väntat på kvällen, mitt ben är lite bättre, jag sku ut och springa! Sambon som är på dåligt humör meddelar dock före 21 att han minsann går och lägger sig nu. Aaargh!!!
Så här har jag hängt med lilla gubben denna fredag kväll. Hängt byk, fyllt diskmaskinen, hengaile i vessan, ja sånt han gillar att pyssla med utan att bli för högljudd. Klockan 23 då han äntligen slocknade (vägrade förresten dricka dedär sista 30ml,men tror knappast det är hela världen) tänkte jag äta min stela,kalla pizzabit och dricka ett glas vin och se på sydänääniä där min kompis syster är med. Njuta av tystnaden och varva ner.
Niet! För sidu just då vaknar E och ska ha vatten,gå och kissa och så ligger han och vrider och vänder,suckar,kvider och lite låtsasgråter att han inte får sömn. AAArgh!! Och då han efter lite hot om inställda namnsdagskals imorgon,om han inte tystnar, faktist verkar ha tystnat så vaknar minstingen igen. Jeee! Not!
Men nu tänker jag också leta mig i säng, och kanske möjligtvis tvingar jag sambon upp i gryningen,kanske för andra gången, med A (som inte alls passar in i vår familj med sina sjukt tidiga morgnar).

Sov gott! O så håller alla tummarna att jag inte ännu hamnar byta lakan inatt!


Här är en bild från julfoto"session" från -06 då E var i en ålder att han inte var stilla förutom då han sov..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)