torsdag 14 april 2011

Bara för att de är så fina

Får de visa upp sig, de finaste tygisarna vi använder. Det var Eva  som någongång skrev att en av skillnaderna mellan innerblöjor och pocketblöjor är att innerblöjorna kan vara färgsprakande medan pulblöjorna för det mesta är enfärgade.
Själv har jag dock kommit över några fina,ja tycker jag åtminstone själv. Många av dessa är köpta på huuto men ett par har jag sytt själv. De blöjor jag sytt med enfärgat pul på utsidan har jag sytt färggranna fleecetyg på inuti. Som tex. det blommiga som syns nere på bilden under den ljusgula lurviga blöjan.

2 kommentarer:

  1. Tygisar är nog så fina! Tycker nog att fickblöjor ofta har fina färger på PULen - tycker det harmar lite att man gömmer de fina innerblöjorna under skal eller yllebyxa. Jag har snöat in mej på randiga blöjor. :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)