tisdag 5 april 2011

Tisdag

Imorse förde jag Elias till förskolan och fortsatte därifrån på loppisrunda till Malm. Frälsningsarmens,torget (där några trotsade vädret) och självbetjäningsloppiset där finns. Hittade inte saker till barnen,vilket jag egentligen var ute efter.Till mig själv hittade jag dock några fynd. En "springdräkt",likadan som jag har men två storlekar större (ryms inte i den jag har) och annan färg. En klänning och två blusar (bilder fås kanske senare,de åkte direkt i tvätten för att få loss tobakslukten). Till ungarna hittade jag en fin regnrock och en lurvmössa med öron till nästa vinter.

Kvällen har gått åt till bråk.Är så himla trött på trots! Både 7-års och 3-års trots och bråk och uppkäftighet börjar tränga sig ur öronen på mig.

Sku borda få springa av mig lite frustration men då jag har så ont i musklerna både i benet och armen att jag inte vågar. Blä!

En sådanhär outfit för 8 €!


Dagliga vattendosen,såklart!


Bussterroristerna väntar glada.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)