fredag 9 december 2011

Egon efterlyser

Råkar du ha en bild på mig från galan i måndags? En där jag ser ens rätt normal ut rentav?
Är lite ledsen att jag inte fattade att be någon ta en bild av mig på själva galan. Det är inte alla dagar (år) jag är uppklädd så.
Här är ännu delar av min outfit. Skorna har ni ju redan sett.
Klänningen hade så ljuvligt mönster. Fåglar och fantasiträd. Paljettbälte under bysten. 
Klänningen var dock så öppen att jag krympte dekolletagen med fjärilsbrochen.
Den gröna fjärilen satt i håret och örhängena matchade skorna.
Smycket jag hittade på loppis blir jag bara mer förtjust i för var dag
naglarna, ja,ja, färgen passade till skorna!
Håret var flätat med franska flätor framtill, flätorna gick till en "knoka" med hälften av håret och resten av håret hade jag lockat.

2 kommentarer:

  1. Du var superfin! Sablar att jag inte tog bild!!!

    SvaraRadera
  2. Det var du också! Du har säkert fått höra om dina vackra ögon förr! ;)
    Funderade i nåt skede att sätta kameran i Ocas hand, men så kändes det på nåt sätt så själviskt. Men nu harmar det att jag inte gjorde det. :/ Vet att åtminstone EN tog en bild av mig, men har ingen aning om vem det var.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)