fredag 21 december 2012

En liten gran

Vi fick en liten julgran hemlevererat förra söndagen av mina föräldrar. Pappa odlar faktiskt långa rader av dem på landet. Men de senaste åren har vi bara velat ha små, vi måste ju också rymmas in här. Men en liten en har jag inte kunnat motstå, nog hör det ju julen till!
 Jag lade fram pyntet jag accepterade och pojkarna prydde. Riktigt fint, fast man fick lite uppmana dem att sprida ut dem.
Gillar starkt vår stjärna! Blingbling ska det vara!

Vitt, glittrigt och fluffigt

Mycket fåglar

O en liten en som kastade upp mitt i prydandet och nonchalant fortsatte som om inget hänt.
Efter detta har granen fått flytta upp på soffbordet vi brukar ha där i hörnet. Det drogs liiite för mycket i alla prydnader. O ska vi säga så att det barrar lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)