onsdag 22 februari 2012

Slutet på tisdagen

För nej det stannade inte bara vid semlebak och utelek.Det blev också innehäng i ylleunderställ, fastlagsbullsbak (och middag såklart, jag bor i köket när alla är hemma,börjar vara rätt trött på det) och ännu en skidtur då barnen somnat.

Pingvinen (som han tyvärr gillar väldigt mycket) sjunger ännu högt och ljudligt I wish you a merry christmas medan den dansar.
ahaa, det är såhär man får deg att jäsa. 

och goda blev de!
Skidturen däremot. Oj huhhuh. Tänkte att det fortfarande sku ha varit plusgrader som på dagen..Nej, det var det inte. Så jag gled omkring med mina hala skidor och kom ingen vart. Armarna fick åtminstone jobba då jag ungefär hamnade dra mig framåt med stavarnas hjälp. Föll också, och någon såg. Heh. Nå motion som motion får man väl tänka.

edit. By the way, det pratas om sylt eller mandelmassa. Eller hur man inte vill höra talas om det.Jag säger att nå av allt såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)