onsdag 19 juni 2013

Det finaste flickgänget

Det blev såpass mycket kaka över efter kalaset att jag bjöd in Linda med flickorna på tisdag. Visste att de kanske inte gillar tårta så mycket, dessa barn, så vi gick till butiken och köpte lite glass. De hämtade sedan med sig lite mer riktig mat då de äldre flickorna varit på dagis innan och borde ha varit hungriga..

Trapp fick ännu en fin beyblade och så var det dags för lek. De våra var på sitt "underbara" sommarhumör och grälade som vanligt om allt, men efter en stund tycker jag de kom in i bra lekmode, alla tillsammans, vilket känns så härligt varje gång.

Lilla minisyster var länge vaken och hängde med oss vid bordet.
 Det blev en bra butikslek på balkongen, med lite tjuvar inblandade också..
och så blev det ljusblåsning igen, på glass denna gång. Han är ju duktig nu på att blåsa ut alla på en gång, efter all övning.
Jag blir lika varm i hjärtat varje gång detta fina gäng är samlat. Nu rymdes vi fint kring det nya bordet, också utan att dra ut det längre.
och så fick jag ju hålla i det fina lilla flickebarnet, mitt lilla fadderbarn. Väntar med spänning på vilket vackra namn de tänker hitta till henne. Ingen lätt uppgift! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)