måndag 12 september 2011

Förlåt

Sade jag och mutade med lite morotsmuffinsar med mascarponefrosting. Egentligen sku jag ju baka redan i början av månaden då sambon hade födelsedag men det blev aldrig av.  Nu hade jag nöjda små pojkar. Tripp har enda sedan mammapappapicknicken där någon gjort minimuffinsar velat att jag bakar sådana och nu fick han äntligen dekorera dem. Men oj så plotiga de är, lättare är det nog att bara fylla vanliga muffinsformar, så jag gjorde lite av båda. Sliskigt söta blev de men det verkade bara vara bra enligt barnen. 
minimuffins
Nam! 

3 kommentarer:

  1. Mums! Ser så gott ut!

    Skulle förresten fråga att när planterade du dina gladiolusar? Köpte nämligen gladiolus-lökar och tänkte till nästa sommar plantera lite i trädgården, men hellre just att dom skulle blomma lite tidigare än nu...

    SvaraRadera
  2. Ja jag stoppade väl dem i marken någongång i början av juni kanske? Hittade lökarna då i mina gömmor. :) Grannpalstans tant påpekade att de är mångåriga för hon blev förvånad då hennes började blomma tidigare på sommarn. :)

    SvaraRadera
  3. Åhhhh! Nu blir jag såå sugen på muffins! Ser härliga ut!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)