fredag 23 september 2011

Pizzaperjantai

Ännu en sjukdag här i huset. De lekte, lekte och lekte. Ritade och läste. Bråkade och skrattade som tokar. Jag har tappat rösten nu, sexy. Jobbigt att inte kunna höja på rösten då det behövs. Fast mycket lugnare såklart. :)
Lagade pizza till middag, två plåtar, degen och allt, sex olika smaker. Pluspoäng till mig. Pluspoäng till Trapp som åt utan att gnälla det minsta, det skulle nog inte mina matverver ha klarat av. Fast han sku väl kunna leva på pizza iofs. Kollade på Rio filmen. Skrattade riktigt gott jag också och filmen var härligt färgsprakande!

Här är en av en massa roll lekar de haft idag.
"mamma,ta bilder!"

de börjar ju vara bra på detta om jag får säga det själv! 
en motorsåg på soffan, ja men det är ju heeelt normalt!

Trull fick ha picknick på mattan han.
 Egen pizza också för honom självklart.Fast han föredrog vindruvorna.
och så äntligen bytte han blus efter maten

2 kommentarer:

  1. Tuffaste ever! ;) Har sökt efter en SW body sedan han föddes och så hittade jag en på rea för 3,90. The joy. :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)