söndag 10 juni 2012

Ett kalas

Gemensamt fem och trettioårs. Fast det var nog den yngre som stod i fokus.
 Jag hann i tid. Just och just, men jag hann! Så hann jag tom. prata lite med gästerna. Konstigt, brukar inte hinna med det. Folk (släkten,släkten) verkade nöja sig med det det bjöds på för allt försvann med väldig fart. Jag sku bjuda min kompis (Salla, i tidigare inlägg) på överblivet gott imorgon, men det ser lite dåligt ut.


Ipi hade härlig färg på klänningen. Hon gav en uppskattad Lightning lippis.

Temat. Lightning och Angrybirds. Ett stycke nöjd unge!

Det var fullt på bordet. Nu pryds det också av vackra blommor igen, härligt!

Kakan. Den som bara bråkade med mig.
(De hade fått svart marzipan till Prisma, jess!)
Den lilla gillade popcorn. Mycket.

Av min moster fick han ett super puzzel. Han var imponerad, 125 bitar. "Vi" byggde det "tillsammans". Hans bilar tittade på. Själv var han kanske ännu lite väl mycket på partyhumör.

Firarna. (Jag har mitt nya, vackra halsband på)


En bra fest. Lite mindre gäster än vanligt då två av mina kusiner + sambon inte kom. Men nog är det skönt att det är över. Nu får jag tänka på palstan igen, det var ju en sååå lång paus här emellan. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)