måndag 4 juni 2012

Sommarskorna med ögon

Vi har sedan våren sökt Cars crocs till Trapp, utan resultat (i hans storlek). Nå så hade Micaela ett inlägg på sin sötis med ett par i handen och jag fick veta var det finns av dessa hett efterlängtade skor. Vi har varit på väg till Cittaren ett antal gånger för att införskaffa av dessa fantastiska skor men det har kommit nåt emellan varje gång (det är en bit till närmaste från oss..). Men idag, idag efter Tripps tandläkare (munnen blev röntgad för tandregleringen) tog vi oss till Östra centrum och till Citymarket. O där fanns ännu av dem och så var de ännu till på rea. Lyckan var stor. Min lycka kanske lite mindre, bottnet tror jag inte håller fäste på hala berg, men det är nåt vi får se sedan. Nu kunde jag inte längre säga att sorry dessa köper vi inte. Så de bor här nu, skorna. Välkomna.


2 kommentarer:

  1. Jag vet en liten under en meters typ som bor här som skulle ÄLSKA såna skor !! Finns de månne i storlek 23 ??

    SvaraRadera
  2. Vet du nu måste jag säga att jag inte vet då jag inte kollade små storlekar då den korta typen här redan har små fejkcrocs från Halonen ( http://mellimamma.blogspot.fi/2012/04/ute-pa-jakt.html ) så fanns det liknande Salaman (fast lite bättre?) på Din sko.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)