söndag 12 maj 2013

Ett underbart rum

Jag är ingen inredningsfreak. Gillar självklart fina hem och detaljer, men hos oss är allt lite omatchande och en salig röra av färger fast jag faktiskt försöker färgkoda rummen (med färger, inte vitt!)
 Ett av mina favoritrum finns hos Linda. Det är fint annors också hos dem, just min stil, men detta är värd ett eget inlägg!
Gröna väggar med fjärilar. Livets träd på dörren, från Inikas namnfest. Alla sku skriva nåt på lappar som blev utskickade med inbjudan. Visa ord, en dikt eller tex. en sång. Man fick klippa ut dem i valfri form också. En fantastisk idé!O alla prydnaderna och möblerna hon målat.. I fönstret hänger min julklapp från nåt år tillbaks,med så söta ugglor på. Tyckte den passade in så perfekt i färgskalan i rummet.
Detta är hur ett barnrum ska se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)