onsdag 19 oktober 2011

Hur det var igår då?

Orkade inte tömma minneskortet igår så nu får ni se "gamla" bilder. Alltså vad vi gjorde igår. Inget hujsigt spännande. Firade namnsdagen med att stå i den svinkalla parken i några timmar efter klubben. Pojkarna gillade ju det, jag, nej inte alls. Trapp fick leka med en annan klubbkompis, numera också hans bästa vän. Tur kan man väl inte ha för många bästa vänner. ;)  


Trull fick "cykla" för första gången  Brrrrr, visste han att man ska låta!
Han kröp efter dem tills halaren skrek om nåd. Brrrrrr. Min lilla biltok.
Mycket höstigt och mycket kallt. 
Dagen till ära gjorde Trapp sandkakor Trull fick demolera bäst han ville. Mycket uppskattat! 

 Då jag fick nog traskade vi (som vanligt) mot matbutiken lite längre bort, via ankdammen vid kyrkan.

nog är de ju på riktigt rätt fina
Fågelbongaren
sen, ni får nu bara ursäkta mig, såg jag så fina löv i sprakande färger
Trapp gillade mer att studera bären i buskarna. De var klottiga om du undrar! 

jag menar, kolla nu färgerna!! 
sidu, en annan buske! 
Men mamma, sluta nu ren fota dedär bladen! 
och på kvällen hjälpte Trull brorsan med läxorna. Snällt va?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)