fredag 28 oktober 2011

Inget fredagsmys precis

Man ska ju mysa och pysa och ha sig på fredagar har jag förstått. Jag tog däremot de tre sönerna till Prisma för att välja ut vad det ska bjudas på på söndagens kalas. Några halloween-svärd fastnade med från Tiimari och det gjorde kanske det hela ännu värre. Eller nej, det gjorde det värre! De sku ju nämnligen båda ha dem i händerna och Trapp tappade tydligen huvudet och alla löften om att vara snäll och lugn på vägen in i butiken. Huh-huh säger jag bara. Fast nu åkte de iväg till svärrisarna för att gratta farmodern som fyllde 60 på måndagen. Bara minstingen blev med mig. O ljuva tystnad, välkommen! Ja eller egentligen tänker jag just leta fram bra musik på spotify och lyssna på det för allt vad jag är värd. För att jag kan! Ingen som gnäller om stilen eller tempot eller orden, ingen som gnäller nåt alls, he he.
tvillingvagnen fick jobba för allt vad den är värd idag, men den är bra, den höll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)