fredag 7 oktober 2011

Tack

Så har hon tydligen somnat in då, min barndomsvän, Milla. FB var fylld med sorgebud imorse. Hon har haft det jobbigt länge nu. Jä**a cancer! 

Men jag hoppas du har det bra nu! Hoppas du fått frid och all smärta är borta. Din tid här blev för kort, alldeles för kort. :( Jag VET att du hade massor kvar du ville göra, drömmar och planer. 

Men tack! Tack för minnena, för de är många! :) Vi har haft det bra tillsammans, hela gänget, då tidigare. Du är nog en unik typ du! En sann konstnär som gick din egen väg. Nu är du saknad. Av många. Mycket.  

Du finns i mitt hjärta, i mitt minne. Jag skickar dig varma tankar och tårkar bort tårarna som rinner. 

3 kommentarer:

  1. Jeg beklagar, ur djupet av mitt hjärta, din och er förlust!

    SvaraRadera
  2. Tack! Eller vad man nu sen ska säga? Vi har ju inte setts så ofta de senaste åren, har inte sett någon av mina gamla vänner, gör ju aldrig nåt roligt om kvällarna/veckoslutet. Men hon var en väldigt fin typ kan jag säga och livet blev nog på hälft,hon hade planer och drömmar.
    O andra sidan har hon nog hamnat kämpa mot skitet nu i flera omgångar och nu hoppas jag att hon fick sin frid, utan smärtor och dåligt att vara.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)