lördag 1 oktober 2011

Nämen urk!

Mina rubriker är så himla positiva här hela tiden märker jag.
Morgonen började bra med loppis tillsammans med mamma. Inte kanske riktigt så bra fynd jag hade hoppats på men riktigt trevligt endå.
Hela veckan har jag väntat på att i lugn och ro baka nu på eftermiddagen, att sambon sku gå ut med barnen. Tror ni han gjorde det? Tror ni jag blev mera än förbannad?
Har inte bakat nåt än till morgondagens kalas. Helt fantastiskt. Not. Istället for jag ut och sprang för första gången på säkert tre-fyra veckor, annors sku det nog inte bli nåt kalas alls imorgon. Sprang kanske en kilometer kortare än vanligt för har ingen klocka och visste att sambons kompis sku komma och söka honom sådär 50minuter senare för att åka och träna lite. Nu är jag trött som en disktrasa men tänker kämpa lite,kanske dricka lite energidricka för att orka baka nåt och inte somna innan kakan/orna kommer ur ugnen. Men sov du gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)