söndag 9 oktober 2011

Lurvbollen

Mina föräldrar gick och köpte en liten härlig kanin för några veckor sedan. Har inte sett den tidigare men idag på vägen till min kusins tuparen så stannade vi först hemma hos mina föräldrar för att beundra lilla Sniff. Den var blyg, en liten räddhare, men sååå mjuk och fin! Hoppas den morskar till sig lite, annors lönar det sig inte att komma och träffa den med pojkarna, den bara slinker in i sitt lilla hus och gömmer sig. Inte ens nosen sticker ut om inte man lockar på den med nåt tillräkligt gott. Min kamera var den också mycket avogt inställd mot.
tro int heller att jag kommer närmare! 

sötisen! 
Mamma hade också underbara orkidéer som blommade för fullt med blommor större än jag någonsin sett.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)