torsdag 19 januari 2012

Ett försök

Trapps halare (overall alltså) gick ju sönder förra veckan i parken på nåt sätt. En reimatec. Med en lång rispa på ryggen, hela vägen igenom tygen. Använde hans sämre halare några dagar medan jag funderade på vad jag sku hitta på. Jag har tidigare försökt lappa med sådanadär regntygslappar man får från de flesta större butiker men de brukar skrutta sig vid regn,lossna från kanternaoch ser lite fula ut, tyvärr. Så imorse var det snöstorm och jag ville att han sku få ha sin varmaste halare på. Fundera, fundera. Så slog det mig. Reflextejpen! Vet ju inte hur länge det håller men det är ju enkelt att byta ut. På köpet kom ju också bättre synlighet i mörkret, ett stort plus!

Tadaa!! En orm! (Tjock och lite ojämn,men nog ser man ju vad det är!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)