söndag 29 januari 2012

På tumis

Det var bara minstingen och jag idag. Lugnt och stilla. Så lugnt att vi hade tv:n på som bakgrundsljud så inte jag behövde hålla låda hela tiden.
Han är nog en go´liten typ. Pysslade med sitt medan jag var dåliga mamman som läste bloggar.
Blev störd på att han hade hårtofsar i ögonen hela tiden och tog (lite!) till saxen.
Lite tofsar fick dock stanna kvar i nacken.
Dagens grej; att klättra upp på stolen och trycka på tangenter eller nåt konstigt med musen.
Bonus: Gissa vilken blogg det är på skärmen
Medan jag gick igenom Trapps lådor och lade undan det som var för litet skrattade han åt Micki och hans vänner.
Och med matmutor fick jag honom att hålla tassarna borta från twiststeppern medan jag steppade i nästan en timme innan de större kom hem från svärrisarna.  

 Nu borde jag ta itu med akvariet. Uj. Det känns alltid lika motigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)