måndag 26 mars 2012

En liten Tripp






 Som sagt gick jag lite igenom vårt sjukt stora fotoförråd på datorn häromdagen. Här är lite bilder på min fina förstfödda.
Min älskade groda. I tröjan jag sytt.

I förra lägenheten (dörren bredvid) där allt gick i blått. Matchade hans vackra ögon. 
Nog ser man också här att han är släkt med Trull
En somrig liten filur som är bra på att göra miner
Tripp och bästisen Leo

Liten,smutsig och ledsen för nåt.
2 1/2 och på nästa bild "rymde han hemifrån" farföräldrarna, hela vägen bort till postlådan.

I badet
Jag har fått förklara åt mååånga små barn att det inte finns flick och pojkfärger, färgerna tillhör alla och man får gilla vad man vill. Detta var mitt gryns val i butiken, och visst är den fin!? Bästisen Leo hade ju en egen plats och allt. 
Ponnyna var hans högsta önskan av julgubben julen då han var nyss fyllda fyra.
Hade sytt likadana dinomössor åt båda barnen.Den mindre använder Trull för tillfället.
Virvon Varvon.. För två år sedan
Ja och han gillar också ljusbollarna

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Och på en del bilder ser man verkligen att de är bröder med Trull :) Och cykeln är jättefin!

    SvaraRadera
  2. Ja han är ju dessutom född så att jag har en del bilder bara som pappersbilder, hade ingen digikamera då än,bara sambon. Tänk vad tiderna ändras! ;) Tänk vad mycket mer man fotar nuförtiden.
    Ja nog liknar de varann allihopa men just på en del av Tripp som liten liknar de ännu mer. :) O cykeln ÄR fin! Tyckte det var så synd då så många ifrågasatte färgen han valt med kärlek. :(

    SvaraRadera
  3. Där vid två genomgår han nog en förändring och liknar sig. Som mindre liknar han bröderna, men kanske svårt hitta likheter med dagens Tripp. Kul se bilder på den äldste som liten.

    SvaraRadera
  4. Nå ja, nu tycker jag redan han är helt sig själv. Men då han föddes liknade han knappt någon och nu finner jag mer och mer liknande (utsende) drag hos dem. Ja det var roligt att kolla igenom bilderna från då han var liten.
    Egentligen håller jag på och försöker samla ihop bilder på alla de vagnar vi haft, än fattas några. :) Vagn-o-holic. ;)

    SvaraRadera
  5. Vilka gullungar, så fina! <3

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)