måndag 26 mars 2012

Trapp

Underbara unge. Som rätt fort diagnosticerades med atopisk hud som antagligen bidrog till att han aldrig sov, aldrig. Första hela natten sov han någon vecka innan Trull föddes, alltså tre år och nästan fyra månader gammal. Dagssömn sov han ännu ibland då han var två. Energi har han ändå så det räcker och blir över och ett temperament som får många att blekna. Min fina blondi. Rolig och kvicktänkt.
På gravgården efter att ha fört Tripp till dagis. Bästisen pupu var alltid med, överallt.

Såå sött, mitt troll
Här är Trull i samma kläder, både halare och tröja tydligen. :)

En lintott upptäcker världen i esbo skogar
Midsommaren 2009 firade vi med grillning uppe på berget nära oss. 

Undrade varför Trapp somnade så tidigt,men så märkte vi att han ju hade feber stackarn.

En liten och väldigt dramatisk ninja

Tänk att han var så här ljus! Underbar! 


6 kommentarer:

  1. Superhärliga bilder som man blir glad av!

    SvaraRadera
  2. Oj tack! Visst blir man det inte sant?! Nässnyrpningen med det stora skrattet längst ner, de var dinon som for omkring och var allmänt lyckliga på grönbetet i parken. :D

    SvaraRadera
  3. Härligt! Och du är så vacker med krans i håret på midsommarbilderna!

    SvaraRadera
  4. Tack! Annors är jag inte så mycket för traditionellt firande, men kransar gillar jag att binda ihop. :)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder, tänk att han var/är sådan lintott.

    SvaraRadera
  6. Ja det är nästan lite konstigt. Visst får jag ljusa slingor i solen o sambon var väl rätt ljus som barn, men en SÅDÄR blond en har jag svårt att förstå att vi kunde få. :) Fast hans börjar ju också bli lite mörkare med tiden antar jag, så det gäller att njuta om somrarna. :)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)