måndag 5 mars 2012

En skolgård

Han hatar. HATAR att sitta i vagnen. Där hamnade han ändå sitta i över fyra kilometer, medan vi väntade på bussen fem gånger (ides inte ens se hur länge det gick åt till alla väntningarna) och ännu bussresorna som tillsammans tagit över en timme. Joy,oh joy. NOT! Han har vrålat. VRÅLAT! Så då vi kom fram till skolan på eftermiddagen stannade vi ute på gården en stund så han fick traska omkring en tid. Fast om jag trodde att det sku ha hjälpt så hade jag väldigt,väldigt fel.. Stackars gryn.

där finns STORA högar att klättra på och åka nerför

o solen sken och fåglarna kvittra 

o den lilla parveln tultade omkring. Här har Trapp just räddat honom.Han kommer nämnligen fortfarande inte upp själv om han faller omkull..

2 kommentarer:

  1. Nicholas är inte heller så förtjust i att sitta i vagnen! Sitter han "för länge" så somnar han o just nu vill han mest gå själv !
    Men balansen är det ju lite si och så med i den här halkan för honom så han dratttade omkull på skolgården och skrapade upp sin lilla kind : (
    Inte är det lätt när man är liten !

    SvaraRadera
  2. Denna parvel brukar nog kämpa mot sömnen in i det sista! Väldigt,väldigt sällan som han ger upp och låter ögonen gå fast!
    Gå själv är ju det som gäller ja. Men som jag skrev på veckoslutet efter mitt test hem från butiken kommer det att ta väldigt länge innan jag släpper detta barn lös om vi är på väg någonstans inom en viss tidsgräns. Han går ju aldrig åt samma håll som resten och vrålar lika högt då man tar honom i handen. :/ Om han är såhär redan vid ett är jag lite orolig för det där kända tvåårstrotset. Jaiks!

    O ja det är ju livsfarligt redan för vuxna nu. :( Hoppas kinden inte blev för illa!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)