söndag 11 mars 2012

Hjälpredan

Ja ni vet, hjälper kanske inte riktigt lika mycket som han stjälper, men nu tror jag vi är klara med veckostädningen hur som hellst. Så bra, då kan de rådda allt direkt då de kommer hem, om det ens är städigt då mer. Han har talang för att rådda den minsta också.

Fröna står ännu på bordet i deras små påsar. Men ikväll SKA de i mull!


Har också en hel del bilder ändå från förra veckan jag borde kolla igenom och lägga upp vare ni vill se dem eller ej. Vet inte riktigt vart tiden gick nu igen, inte många timmar kvar av veckoslutet. Inte alls taggad för en ny vecka, inte alls. Längtar efter att få springa av mig lite nervositet. Har inte ens steppat mer än kanske lite på en timme denna vecka, tänkte testa om jag kan göra det tillsammans med minstingen nu. Är bara så rädd att han bränner/stöter fingrarna på metallen undertill han aldrig hålls borta ifrån.

5 kommentarer:

  1. Ge något helt nytt åt honom att leka med, så kanske han hålls en liten stund borta;)

    Dammsög kanske 15min idag, supersnabbt:)

    Kämpa på nu, lite kvar. Det här fixar du!!!

    SvaraRadera
  2. Mutade honom med de underbara tubbisarna på video, funkade fint. :)

    Men det är ju bra att vara effektiv också, femton minuter räcker gott o väl! ;)

    Ja det har hittills gått bättre än vad jag väntat mig, men förra veckan var de ovanligt medgörliga, håller tummarna att trenden håller i sig också nästa vecka. De börjar nog sakna honom.. :/

    SvaraRadera
  3. Han e så SÖT! Sitter alltid och smajlar för mig själv när ser bilder på honom :) Kanske för att han påminner så mycket om min Sampo...? Sampo är världens kvickaste och företagsammaste 1+åring

    SvaraRadera
  4. Nog måste man ju såhär helt opartiskt ;) säga att han ÄR det! Jag tycker du ska fortsätta blogga på nåt vis (anonymt/bakom lösen) så man sku kunna se bilder på de dina också! :) Du skrev så underhållande och bra!

    SvaraRadera
  5. Hmm...har nog funderat på saken. Får se, får se! Anmäler nog ifall det sker

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)