söndag 20 november 2011

10 år

Tänk att det gått så länge sedan vi träffades och "blev ihop". Svärmor hade nyss fyllt 50 då för jag minns att huset var fullt med vackra blombuketter. Det ville sig så att jag flyttade in sgs. genast för jag bodde inte precis någonstans då. De tog emot mig med öppna armar.
Alltid har inte solen synnats på himlen,det har varit en hel del gropar på vägen och då Tripp var liten skiljde vi oss för en tid med sambon. Men vi  valde att fortsätta, att vi endå var rätt bra för varandra. Fortfarande är det. Tio år. Det är ganska mycket, vi får nog vara stolta! Och väldigt glada att vi dansade där på samma ställe den där kvällen, då han charmade mig med sina glittrande ögon.

7 kommentarer:

  1. Grattis till 10 år ; )

    Det är så roligt att läsa din blogg!Ibland känns det nästan som att läsa om sitt eget liv ; )) Vi har också 3 pojkar och även vi höll på att sklija oss när den äldsta var nyfödd....Men än hänger vi ihop!

    SvaraRadera
  2. Tack tack! :) Visst är det ju rätt bra, i synnerhet då man inte ännu ens fyllt 30.

    Fast Camilla, jag tror du har lite lugnare stil med längre nerver. ;) Eller en sådan bild får jag. :D

    SvaraRadera
  3. Man blir så varm och glad över sånahär inlägg!

    Grattis för de 10 åren och låt det bli många år till! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis, så fint! Vet du, jag kommer faktiskt ihåg när ni separerade, tror vi skrevs lite om saken eftersom jag var i samma sits - minns du?

    SvaraRadera
  5. Självklart jag minns! Tror tom jag ännu har nåt i PM korgen på mammapappa. :D

    Du verkar ha gjort ett väldigt bra byte du! O jag är så glad för det!:)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)