måndag 28 november 2011

Fest

Igår firade mina kära föräldrar sina födelsedagar tillsammans. De har ungefär en vecka (ja fast lite fler år) mellan dem så de har nästan alltid firats på en gång, såklart. Rätt välkommet med lite firande och fest mitt i stormen och ösregnet. Väldigt god mat och go´saker bjöds det på och nästan alla de närmaste var på plats.

Det stora bordet i köket införskaffades så"de unga" sku rymmas. Fast nog är det endå lite trångt om alla är där.
Sniff tog inte det så hårt att hans revir blivit invaderat, för han fick mat, och det gillar han! 
Mammas orkidér bara blommar och blommar. Trull tog till min förfäran kol på en blomstäng.

"Pojkarnas rum" var det hårda matcher i.

lite mer gulli-gull
mitt söta barn
och så mutades de med speltid till gruppbild.. Resultatet, hmm, sådär. 
En sådanhär liten glittrig,söt sak (broch) fick förresten flytta in hos mamma som gillar ödlor.

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är ännu värre att få tre stycken på samma bild. Jag gjorde ett gott försök att föreviga mina två idag, utan fint resultat. Nya tag en annan dag.

    SvaraRadera
  2. Ja oj, kanske bilden du lade upp inte är något vinnarjulkort. ;)
    Man borde passa på då alla är på medgörligt och gott humör, ööh när?! Vi har det där med julkortsfotandet framför oss än. Kankse man snart borde börja så man hinner prova några gånger. De äldre kan man ju nog försöka muta, men den yngre gör som han vill.
    Hoppas ni (och vi) får en bra bild på barnen (i tid)! :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)